  • 1. Data: 2006-02-12 18:14:14
    Temat: VAT na ryczałcie, czy mogę odliczać?
    Od: Tarcamion <t...@t...pl>

    Czy mogę odliczać sobie VAT od kosztów?
    Np. wysyłam towar, ale wokół tego mam różne koszty. Wiem, ze nie mogę
    odliczyć kosztów od dochodu, ale czy np. jeśli zakupuję sprzęt,
    inwestuję, mam koszty działalności to czy ten VAT mogę odliczyć? Np. za
    koperty, art. biurowe, sprzęt?

  • 2. Data: 2006-02-12 19:04:02
    Temat: Re: VAT na ryczałcie, czy mogę odliczać?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tarcamion" <t...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:dsnttj$smg$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy mogę odliczać sobie VAT od kosztów?

    > koperty, art. biurowe, sprzęt?

    Pewnie, ze mozesz.
    Sposob rozliczania PIT-u nie ma nic do rozliczania VAT-u

    Pozdrawiam
    SDD