  • 1. Data: 2006-09-05 09:34:22
    Temat: VAT na zabudowę pieca akumulacyjnego
    Od: "-AK-" <a...@t...com.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Składam prywatnemu klientowi ofertę na dostawę, montaz i uruchomienia
    elektrycznego, akumulacyjnego pieca w jego mieszkaniu.
    Mam wątpliwości jaką stawkę VAT powinienem zastosować: 7 czy 22% ?
    Przy montażu pieca do centralnego ogrzewania, czy to na gaz czy na węgiel,
    nie mam wątpliwości i dla mieszkaniówki naliczam 7%.
    Piec do c.o. jest na trwałe zamontowany i połączony z instalacją
    grzejnikową.
    Piec akumulacyjny jest wolnostojący a jedyne co go łączy z instalacją to
    przewody elektryczne.
    Podobnie jest z telewizorem (takie podpowiedzi już słyszałem).
    Pytanie moje brzmi:
    Czy zabudowę przedmiotowego pieca można traktować jako usługę budowlaną i
    dla mieszkaniówki zastosować 7% VAT?
    --
    Andrzej, Katowice