  • 1. Data: 2003-07-14 06:31:12
    Temat: VAT nadchodzi
    Od: "onet-romek" <r...@p...onet.pl>

    Zbliża się chwila, kiedy osiągnę przychód zmuszający mnie do wejścia w VAT.
    1. Proszę o informację, jaka jest obecnie dokładna kwota tego przychodu.
    2. Kiedy mam zacząć wystawiać faktury Vat? Czy w chwili, kiedy fakturuję
    zdarzenie gosp., które spowodowało przekroczenie progu, czy też dopiero
    następne? Np. do tej pory miałem 38.000 przychodu i mam wystawić dokument na
    10.000 zł. czy to już będzie faktura, czy jeszcze rachunek?
    3. Czy o tym fakcie należy zawiadomić US?

    Z góry dziekuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Romek