  • 1. Data: 2002-12-10 07:59:56
    Temat: VAT naliczony - zaplacony - na moment sporzadzania VAT7 czy koniec miesiaca
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    ktos mi zadal pytanie i mnie zbil z pantalyku....

    VAT wykazany w VAT-7 jako naliczony powienien byc zaplacony, ale do ktorego
    momentu?

    do momentu skladania deklaracji czy do konca miesiaca za ktory sporzadzamy
    deklaracje?

    pozdt bubbaaa

  • 2. Data: 2002-12-10 10:03:14
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    ktorego
    > momentu?
    >
    > do momentu skladania deklaracji czy do konca miesiaca za ktory

    Przeczytaj sobie pismo MF z 17.10.02
    w sprawie stosowanie art. 21 ust. 2a ustawy
    o podatku od towarów i usług oraz o podatku
    akcyzowym:

    "2. Ponadto informuję, że warunek uregulowania
    należności lub zapłaty podatku, o którym
    mowa w ust. 2a ww. artykułu, uznaje się
    za spełniony, jeżeli uregulowanie tych
    należności lub zapłata podatku nastąpiły
    przed dniem złożenia deklaracji podatkowej. "

    całość tu:
    http://www.mofnet.gov.pl/cgi-bin/news/archiwum_news.
    pl?strona=10#8

    Pzdr