  • 1. Data: 2003-11-13 20:57:16
    Temat: VAT - netto czy brutto?
    Od: "Neko" <n...@g...pl>

    Tylko sie upewniam. Jesli nie jest sie VAT-owcem, to ksieguje
    sie do podatkowej ksiegi przychodow i rozchodow kwoty brutto,
    czyli wrzuca sie VAT w koszty, prawda?

    Jesli otrzymuje fakture to ksieguje wartosc brutto. Niby wiem,
    ale wole sie upewnic ;)

    Neko

  • 2. Data: 2003-11-13 20:58:27
    Temat: Re: VAT - netto czy brutto?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Neko napisał:
> [...]
    > czyli wrzuca sie VAT w koszty, prawda?
    >
    > Jesli otrzymuje fakture to ksieguje wartosc brutto. Niby wiem,

    Dobrze myslisz. Księgujesz brutto.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk