  • 11. Data: 2002-03-13 21:34:35
    Temat: Re: VAT od telefonu
    Od: "Mateusz" <m...@k...poznan.pl>

    Użytkownik "Ania" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a6o6ni$lfk$1@news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich...nowy nagrupie jestem....ale podoba mi sie tu...;)

    Ojjoj...jestem pierwszy raz i od razu taka lamerska wpada...ot nie
    zauwazylem ze w ustawieniach autluka mam dane mojej kobiety wraz z jej
    adresem mailowym... poprawiam wiec natychmiast, raz jeszcze pozdrawiam,
    Mateusz M.

  • 12. Data: 2002-03-14 08:59:23
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Ania <x...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6o6ni$lfk$...@n...tpi.pl...

    > I niedobrze. Nie szybciej niz w terminie platnosci wyszczegolnionym na
    > fakturze!

    Tak z ciekawosci: czy probowalas sama zinterpretowac ten przepis?

    Karol

  • 13. Data: 2002-03-14 09:01:26
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Mateusz <m...@k...poznan.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6ogr2$s39$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Ania" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ojjoj...jestem pierwszy raz i od razu taka lamerska wpada...ot nie

    No to powtorze pytanie :-)

    Tak z ciekawosci: czy probowales sam zinterpretowac ten przepis?

    Karol

  • 14. Data: 2002-03-14 12:35:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 13 Mar 2002 19:42:03 +0100, w
    <a6o6ni$lfk$1@news.tpi.pl>, "Ania" <x...@w...pl> napisał(-a):

    > I niedobrze. Nie szybciej niz w terminie platnosci wyszczegolnionym na
    > fakturze! Odliczenie wczesniejsze = utrata prawa do odliczenia wogole + 30%
    > sankcji. Bez mozliwosci korekty.

    Zmartwię Cię -- nikt nie ma zamiaru zmieniać dotychczas obowiązującej
    zasady, która jest słuszna. :)

    BTW. Jakoś nie widzę Twoich postów, więc ewentualnej odpowiedzi nie
    będzie.

  • 15. Data: 2002-03-14 20:35:25
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Mar 2002, Radosław Popławski wrote:
    [...]
    >+ > Czytałeś że to ZA TELEFON ? I *VAT* ?
    [...]
    >+ Ale czytałem też interpretację tego przepisu wydaną bodajże przez
    >+ Największego Intepretatora RP Mr Modzelewskiego.

    Bez bicia - nie potknąłem się o nią.

    >+ W skrócie przepis ten dotyczy faktur wystawianych na kilka miesięcy
    >+ naprzód, np. na podstawie prognozowego zużycia danego media.
    >+
    >+ W każdym bądź razie w firmie wszystkie faktury odliczamy w miesiącu
    >+ wystawienia.

    ...no to biorąc pod uwagę że wystawcy mają prawo odliczenia
    VAT na dzień terminu płatności państwo kredytuje wam VAT.
    Jakoś wątpię czy to było planowane ;) ale gratuluję :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2002-03-14 20:46:59
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Mar 2002, Ania wrote:
    [...no dobra, niech będzie Mateusz :)...]
    >+ A mianowicie o to ze zgodnie z Konstytucja i Ordynacja podatkowa
    [...]
    >+ przeszkadza? Kto bedzie sie do NSA pchal o VAT od telefonu? (bo przeciez i
    >+ Urzad Skarbowy i Izba skarbwa sa zwiazane rozporzadzeniem,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ŻE CO ??!
    To jest właśnie największe nieszczęście (no, "jedno z...") podstaw
    prawa w naszym kraju: przekonanie WSZYSTKICH - zarówno urzęd*[1]
    jak i obywatel*[2], że typa za biurkiem obowiązuje jakieś
    rozporządzenie :(
    Jego NAJPIERW obowiązuje Konstytucja, PÓŹNIEJ ustawy a dopiero
    później inne takie - pod warunkiem że nie są sprzeczne z ww.
    I dopóki nie będzie tak że za wydanie decyzji sprzecznej
    z "wyższym" prawem na podstwie np. "okólnika dyrektora"
    nikomu włos z głowy nie spadnie będzie jak jest, tj:

    >+ dopiero NSA
    >+ orzeka na bazie ustaw...)....

    Wrrrrrrrrr.... :(

    >+ Pozdrawiam,