  • 1. Data: 2002-03-09 17:57:19
    Temat: PIT 8B - sankcje za niewystawienie
    Od: "Fiodor" <r...@w...pl>

    Witam,
    W minionym roku pracowalem dwukrotnie u jednego pracodoawcy (raz umowa o
    dzielo, raz umowa zlecenie)
    Do chwili obecnej nie otrzymalem od niego pitu 8b a zdaje sie ze jest
    zobligowany mi go wydac?
    Jakie moga byc sankcje dla niego za niedopelnienie obowiazku dostarczenia mi
    tegoz pitu?
    I jakie moga byc konsekwencje dla mnie jesli nie rozlicze sie z fiskusem
    wlasnie z powodu braku tego pitu? Nadmieniam ze nie mialem innych przychodow
    niz te dwie umowy a w sumie ich wartosc jest nizsza od kwoty wolnej od
    podatku.
    pozdrawiam i czekam na info
    Fiodor

  • 2. Data: 2002-03-10 19:47:50
    Temat: Re: PIT 8B - sankcje za niewystawienie
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Fiodor" <r...@w...pl> wrote in message news:a6die3$nt9$1@news.tpi.pl...
> [...]
    przychodow
    > niz te dwie umowy a w sumie ich wartosc jest nizsza od kwoty wolnej od

    zleceniodawca ma czas do 15 marca br.
    Magdip

  • 3. Data: 2002-03-11 08:41:13
    Od: "Fiodor" <r...@w...pl>

    > zleceniodawca ma czas do 15 marca br.
    a po 15tym co mam zrobic jesli nie wystawi?

  • 4. Data: 2002-03-11 09:02:38
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Fiodor napisał(a) w wiadomości: ...

    >a po 15tym co mam zrobic jesli nie wystawi?

    najpierw poczekać kilka dni, bo mógł 15 wysłać listem poleconym. Może po
    prostu z nim porozmawiać, chociaż pewnie będzie ciężko. Możesz donieść na
    niego do Urzędu skarbowego. Nie mam specjalnie innego pomysłu ;-(

    Magdip