  • 1. Data: 2003-01-21 10:03:08
    Temat: VAT w UE kto wie?
    Od: a...@p...onet.pl

    Czesc
    Wiem ,ze to grupa o podatkach w Polsce ale moze ktos bedzie mi w stanie pomoc i
    napisze jak wyglada sprawa VAT-u w transakcjach miedzy czlonkami UE? Bardzo
    bymbym wdzieczny tez za polskie tlumaczenie VI dyrektywy UE o VAT , bo tekst
    żródłowy jest dla mnie chyba za ambitny ("masło maślane"). Chodzi mi o kwestie
    naliczania i odliczania.
    Przykład :
    Firma X (niemiecka) kupuje w Holandii od firmy Y (holenderskiej) towar ,ktory
    sprzedaje przez swoja filie Z w Belgii. Gdzie sie placi , gdzie odlicza ?

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.Pominmy w watku roznice w stawkach VAT.

    Przemek Guberow
    a...@p...onet.pl