  • 1. Data: 2002-10-02 14:12:39
    Temat: VAT w budownictwie
    Od: f...@p...onet.pl

    W lutym 2001 roku kupiłam mieszkanie w spółdzielni. Już się spóźnili rok z
    oddaniem (a nadal końca nie widać), a w umowie mam zapis, że w razie wzrostu
    podatku VAT będę musiała go zapłacić. Chciałam zapytać jak to jest z tym VATem
    w budownictwie? Wiem tyle, że wszedł od 2002 roku i wynosi 7%, ale ktoś mi
    powiedział, że to nie dotyczy spółdzielni. Czy to prawda (i ew. skąd to
    wiadomo)?
    A jeśli to nie prawda i będę musiała zapłacić, to jak mam wydębić od nich jaki
    etap robót był ukończony przed styczniem 2002, żeby mnie nie zrobili w konia?
    Czy mogę zarządać pokazania faktur i czym mają obowiązek mi je pokazać?

    Pozdrawiam.
    Fyrtka