  • 1. Data: 2002-10-02 16:33:34
    Temat: Mały podatnik
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam!
    Wapdł mi do ręki artykuł o nowych zasadach wystawiania faktur przez małych
    podatników (w rozumieniu ustawy - nie przekroczył w ubiegłym roku sprzedaży w
    wysokości 800 000 euro). Między innymi od 1 października wystawia się faktury w
    brzmieniu "FAKTURA VAT-MP nr .." . Ale jedno zdanie zmyliłomnie zupełnie - "..
    dotyczy podatników korzystających z kasowej metody rozliczania VAT.
    O co tu chodzi?

  • 2. Data: 2002-10-02 16:40:41
    Temat: Re: Mały podatnik
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

> [...]
    "..
    > dotyczy podatników korzystających z kasowej metody rozliczania VAT.

    Takie faktury VAT-MP wystawiają tylko mali podatnicy, którzy zgłosili do US
    chęć rozliczania się kasowego z podatku VAT - do końca poprzedniego
    kwartału.

    Z.K.

  • 3. Data: 2002-10-02 18:53:58
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    Ktoś kiedyś coś powiedział, że ...

    ps. pozatym kilkanascie postow nizej bylo to omawiane/

    radoslaw
    --

    "Tworząc realizujemy cele" (r.w. - AD`2002)
    email: studio(at)post.pl mobile phone: ask me :)