  • 1. Data: 2002-11-07 13:08:11
    Temat: VAT z zagranicy
    Od: "Mauret" <m...@p...com>

    Witam !

    Mam takie pytanie. Bedac na wakacjach kupilem kilka rzeczy za granica. W 1
    przypadku dostalem druczek VAT Refund Form.W innym sklepie powiedziano mi w
    sklepie,ze ich nie maja ale dostane je na granicy. Na granicy (we
    Frankfurcie n/Odra) byla sobie taka arcyniemila Niemka ktora zawziecie
    twierdziala, ze nie ma zadnych drukow. Podbila mi rachunki ze sklepu i
    powiedziala,ze to wystarczy. Moje pytanie jest takie: Czy takie druczki
    mozna gdzies dostac w Polsce i jak to dalej zalatwic (zrobic xero
    rachunkow?) i wyslac ? Ile mam na to czasu ?

    pozdrawiam,
    Mauret