  • 1. Data: 2002-01-23 07:50:21
    Temat: VAT za garaz
    Od: <p...@p...wp.pl>

    Sorki, ze wznawiam ten temat po dluzszym juz czasie od jego wygasniecia, ale
    prawde powiedziawszy do dzis dnia nie bardzo moge dokopac sie do slawetnego
    orzeczenia NSA w sprawie VAT'u za garaze, ktory podobno pobierany byl
    nieslusznie.
    Czy ktos z Was probowal juz wydobyc z pieniadze od spoldzielni lub dewelopera?
    Jak te instytucje radza sobie z Urzedami Skarbowymi?
    Bede wdzieczny za wszystkie informacje na ten temat. Gdyby ktos dysponowal
    trescia orzeczenia, tez niech sie podzieli.

    pzdr...
    gd

  • 2. Data: 2002-01-30 07:43:34
    Temat: Re: VAT za garaz
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bede wdzieczny za wszystkie informacje na ten temat. Gdyby ktos
    dysponowal
    > trescia orzeczenia, tez niech sie podzieli.

    Ja również tego szukam. Niestety bez skutku. Byłem w US w Białymstoku,
    podobno developerzy składają zapytania do US jak się mają
    ustosunkowywać do tego orzeczenia. Generalnie US nie bierze do głowy
    wyroku sądu, twierdząc, że dla nich wykładnią jest Minister Finansów.
    Oczywiście bredzą bo np. w przypadku nieszczęsnego rejestrowania
    samochodów osobowych jako ciężarowych na podstawie dowodu rej., szybko
    zgodzili się z niekorzystnym dla podatnika wyrokiem NSA.
    Chyba na razie trzeba czekać, może coś się wyjaśni.
    Pozdr
    Robert Zaborowski