  • 1. Data: 2005-08-22 14:11:36
    Temat: VAT7 zlozony 3 tyg.po terminie
    Od: "Paweł K." <p...@e...com.pl>

    Witam,
    Proszę o pomoc co w praktyce czeka mnie za złożenie VAT-T 3 tygodnie po
    terminie ?
    Paweł

    Ps.Dostałem wezwanie do US na jutro !

  • 2. Data: 2005-08-22 14:31:41
    Temat: Re: VAT7 zlozony 3 tyg.po terminie
    Od: Dariusz Domagała <b...@i...net.pl>

    Wykroczenie z KKS, 300PLN, za dobrowolne poddanie sie karze 100PLN :)

    D.

  • 3. Data: 2005-08-23 10:33:54
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Mozesz zlozyc wniosek do naczelnika o niekaranie.
    Podajesz uzasadnienie, nie musisz wymyslac niestwozonych
    rzeczy. Po prostu napisz jak bylo...
    Do wniosku dolanczasz oplate skarbowa w znaczkach 5 zl. ....
    i jak nie podpadles w urzedzie to bedzie po sprawie.

    --
    Widziałeś już www.forex.hil.pl ?