  • 1. Data: 2002-04-12 09:30:04
    Temat: VATowiec dla Windows
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    Witam
    Na stronie http://www.inet.pl/pk/brv.htm
    leży VATowiec w wersji W32 będący jeszcze w fazie testów.

    Prośba
    Ponieważ chcę jak najszybciej zakończyć fazę testów
    tego programu i zająć się następnym programem z pakietu,
    uprzejmie proszę zainteresowane osoby o przyłączenie się
    do grona egzaminatorów.
    Prośbę kieruję do osób, które są zainteresowane darmowym
    oprogramowaniem i mogą dać w zamian trochę swojego czasu.

    Aktualnie sprawdzono zgodność z wersją dla DOS oraz pracę
    w W95 (wszystkie odmiany), W98, ME, W2K i XP.
    Usunąłem sporo błędów, ale jestem przekonany, że jeszcze gdzieś
    siedzą. Po znalezieniu błędu, bardzo proszę o przesłanie errorlogów
    *.log i *.err z podkatalogu \PROGRAMY (zawierają wyłącznie opis błędu)
    i wszelkich uwag na adres p...@p...pl

    Przepraszam za bezpośredni ton wiadomości.

    Pozdrawiam
    Piotr

    PS. Opis instalacji i kilka podpowiedzi znajdują się pod linkiem FAQ.

  • 2. Data: 2002-04-20 10:29:49
    Temat: Re: VATowiec dla Windows
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Na stronie http://www.inet.pl/pk/brv.htm
    > leży VATowiec w wersji W32 będący jeszcze w fazie testów.
    > PS. Opis instalacji i kilka podpowiedzi znajdują się pod linkiem FAQ.

    .. już leży przetestowana wersja 1.00 VATowca dla Windows.
    Bardzo dziękuję wszystkim, którzy do mnie napisali, za cenne wskazówki i
    uwagi.
    Pomimo, że sporo osób woli brać niż dawać :-(
    oddaję ten program do użytkowania za darmo.

    Pozdrawiam
    Piotr