  • 1. Data: 2002-07-02 07:05:50
    Temat: VAt za usługi telekomunikacyjne
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Witam.
    Stawka za usługi telekomunikacyjne wynosi 7%? Chodzi o usługi transmisji dan
    ych (dostępu do sieci Internet). Czy tą stawką obłożony jest tylko abonament
    za usługę? Jak się ma sprawa z aktywacją takeij usługi, również 7% czy może
    22%?
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-07-02 10:53:05
    Temat: Re: VAt za usługi telekomunikacyjne
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Jul 2002, Marek wrote:

> [...]
    >+ za usługę? Jak się ma sprawa z aktywacją takeij usługi, również 7% czy może

    Na fakturze za uruchomienie SDI mam 7%.
    Ale to było przed ostatnią nowelizacją VAT (z 26.III br.) :>

    Pozdrowienia, Gotfryd