  • 1. Data: 2004-05-05 10:00:03
    Temat: VAT 7, rozliczenie
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    Witam,
    Mam pytanie (wlasciwie to sie chce upewnic)
    czy deklaracje vat7 skladam wg starych przepisow
    czy wg nowych? Czy nowa ustawa o vat powoduje
    zmiane formularzy vat7? Czy za maj bede mogl
    sie rozliczys na starym formularzu? (mam ich
    w domu sporo a wyrzucac szkoda - lasy rzednieja)

    PawelZ
    -----------

  • 2. Data: 2004-05-05 10:52:05
    Temat: Re: VAT 7, rozliczenie
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 5 May 2004 12:00:03 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Bozoo napisał(a):

> [...]
    > zmiane formularzy vat7? Czy za maj bede mogl
    > sie rozliczys na starym formularzu? (mam ich
    > w domu sporo a wyrzucac szkoda - lasy rzednieja)

    Nowe formularze obowiazuja od deklaracji za miesiac Maj - tzn. skladanych w
    czerwcu
    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-05-05 11:04:16
    Od: bromden <l...@t...signature>

    > Nowe formularze obowiazuja od deklaracji za miesiac Maj - tzn. skladanych w
    > czerwcu

    A zwrot podatku (np. terminy) reguluje już nowa ustawa, czy jeszcze stara?

    --
    bromden(at)gazeta(dot)pl

  • 4. Data: 2004-05-05 11:37:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "bromden" <l...@t...signature> napisał w wiadomości
    skladanych w

    > A zwrot podatku (np. terminy) reguluje już nowa ustawa, czy jeszcze
    stara?

    Częsciowo zasady zwrotu i rozliczeń są wg nowej np art 162,
    a terminy - nie wiem - chyba po nowemu,
    w końcu starej ustawy nie ma.