    From: "Rafał Jędrzeje" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Vat-7 a brak sprzedaży
    Date: Fri, 23 Apr 2004 12:35:39 +0200

    Witam

    W styczniu i w lutym nie miałem sprzedaży, ale miałem zakupy. Jak mi wiad
    omo trzeba było skladać za te miesiące VAT-7 i tak robiłem. Drukowałem moim
    programem (KP CDN) te deklaracje, a na drugiej stronie tych deklaracji mia
    łem wypełnione tylko części D.3. i F (nie wypełnione D.4 ,E), złożyłem takie
    deklaracje w US. Za marzec miałem sprzedaż. Gdzie w tej deklaracji uwzględ
    nić zakupy za styczeń i luty? Program KP pokazuje mi tylko zakupy za marzec.
    Chyba nie mogę wpisać do pozycji 36 (nadwyżka z poprzedniej deklaracji), bo
    w poprzednich deklaracjach nie była wypełniana poz. 65? Może trzeba skory
    gować dekl. Vat-7 za styczen i luty? Może wpisać zakupy za styczeń i luty w
    części D.2 lub D.3 deklaracji za marzec?

    Sorry, że tak lamersko.

    Pozdrawiam
    Rafał