  • 11. Data: 2008-01-09 20:46:32
    Temat: Re: Vat 7k i PIT 28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Pszczółka pisze:

    > Ubranka do rozmiaru 86 mają stawkę 7% Vat, a powyżej 22%. Jeśli jest to
    > tylko sprzedaż odzieży damskiej czy męskiej - 22% Vat.
    > Mam nadzieję, ze rozjaśniłam.

    Przecież wyraźnie pisze, że to odzież detaliczna. W przeciwieństwie do
    odzieży hurtowej oczywiście. Podział na ubranka dziecięce i inne może tu
    nie pasować :)

    A poważnie, jak ona to wszystko już sprzedała i teraz wypełnia
    deklarację VAT to trochę za późno na szkolenie o stawkach.
    Zresztą nie o to pytała. Fakt, bełkot niesamowity ale o to akurat nie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2008-01-09 21:36:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jan 2008, Iwo26 wrote:

    > ja zadaje pytania w imieniu kogoś;)

    To zdecydowanie zajmij pozycję pisarza - znaczy kogoś takiego, kto
    *dokładnie* przepisze zapodany tekst do internetu (zakładam, że
    osoba której chcesz "zrobić dobrze" nie korzysta z internetu).
    Inaczej takie "działanie w imieniu" może bardziej zaszkodzić niż
    pomóc - przecież możesz przekręcić zarówno pytanie, jak i sens
    odpowiedzi!

    > na podatkach sie nie znam i na razie nie zamierzam.

    Nic się nie martw, same do Ciebie kiedyś przyjdą :> (w postaci
    wezwania do US).

    pzdr, Gotfryd