    From: "Maciek" <N...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Vat czy nie Vat
    Date: Mon, 2 Feb 2004 22:29:26 +0100
    Sender: f...@o...pl@astrasbourg-206-1-39-242.w80-14.abo.wanadoo.fr

    Pytanie pewnie naiwne, ale z powodu braku orientacji w temacie
    nie moge sobie jakos poradzic z podjeciem decyzji,
    wiec moze ktos moglby podjac ja za mnie:)
    Mam prace panstwowa,+ drobne uslugi (obrot 300 zl mies, na zasadach
    ogolnych)
    Wynajmuje tez 2 pomieszczenia (PITy) i teraz jesli wynajme trzecie za 450
    zl/mies, to przekrocze obrot 47 500 zl (wiem ze pracy panstwowej tu do
    obrotu sie nie liczy) co zobowiaze mnie do przejscia na VAT.
    Czy mozna przewidziec, czy warto wynajmowac to trzecie pomieszczenie i
    placic wyzsze podatki (bo dojdzie VAT) czy moze nie warto, bo VAT o ktorym
    malo wiem skomplikuje mi zycie i podniesie podatki tak ze nowy najem wcale
    nie podniesie dotychczasowego dochodu?
    Prosze o rade.
    Maciek Lawrynowicz

    f...@o...pl