  • 1. Data: 2006-01-16 04:58:19
    Temat: Vat samochod - prowokacja
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam

    Brzmienie przepisow odnosnie samochodow z pelnym odliczeniem VAT:

    "Pojazdy samochodowe z pełnym odliczeniem

    Pełne odliczenie dotyczy:
    (..)
    3.pojazdów samochodowych, które mają otwartą część przeznaczoną do
    przewozu ładunków,"

    Bagażnik dachowy jest bez watpienia "otwarta przestrzenia przeznaczona
    do przewozu ladunkow"

    Jak myslicie, jaka odpowiedz otrzymam z US na pytanie:
    Czy samochod marki Fiat 126p z zamontowanym bagaznikiem dachowym spelnia
    wymogi ustawy o odliczeniu podatku VAT?

    MarcinJM

  • 2. Data: 2006-01-16 10:24:00
    Temat: Re: Vat samochod - prowokacja
    Od: "Ero Walensdorf" <w...@w...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przewozu ładunków,"
    >
    > Bagażnik dachowy jest bez watpienia "otwarta przestrzenia przeznaczona

    Ale nie jest częścią samochodu, podobnie jak nie jest nią przyczepka.
    EWa

  • 3. Data: 2006-01-17 22:24:01
    Od: Mario <n...@o...pl>

    MarcinJM napisał(a):
> [...]
    >
    > Jak myslicie, jaka odpowiedz otrzymam z US na pytanie:
    > Czy samochod marki Fiat 126p z zamontowanym bagaznikiem dachowym spelnia

    Od września jeżdżę z otwartym bagażnikiem (wyspawałem tylną klapę) i
    odliczam 100% VAT. Stacja diagnostyczna na początku robiła problemy ale
    przeczytali przepis i nie mogli się nie zgodzić.