  • 1. Data: 2006-01-16 08:28:07
    Temat: jaka cena wyposazenia w spisie na dzien likwidacji??
    Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl>

    w jakich cenach powinnien byc sporzadzony spis wyposazenia na dzien
    likwidacji firmy?
    Chodzi mi o kase fisklana (zakup 2003r), odliczyłam z niej VAT przy zakupie.

    Z góry dziekuje za informacje
    Zullka

  • 2. Data: 2006-01-16 09:01:21
    Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl>

    >w jakich cenach powinnien byc sporzadzony spis wyposazenia na dzien
    > likwidacji firmy?
    > Chodzi mi o kase fisklana (zakup 2003r), odliczyłam z niej VAT przy
    > zakupie.

    Mam zastosowac cene rynkowa czy ksiegowa?

  • 3. Data: 2006-01-16 21:37:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Jan 2006, Zullka wrote:

    > Mam zastosowac cene rynkowa czy ksiegowa?

    ...dla VAT ???
    Przecież jakiś <xxx> geniusz kilka lat temu pod pozorem "dbania
    o podatnika" (że niby jak ma towar handlowy, to nie musi doliczać
    marży!) wprowadził zapis że w razie przekazania na cele nie
    związane z czynnościami opodatkowanymi (a przy zamykaniu DG tak
    jest) VAT trzeba naliczyć od cen NABYCIA!
    Zajrzyj do ustawy: art.14.8 w powiązaniu z art.29.10 !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)