  • Data: 2004-01-04 13:16:16
    Temat: W jaki sposób?
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Nazywam się Marek, mam 18 lat. Prowadzę serwis SMS (logo, dzwonki, itp.)
    w oparciu o umowę dzierżawy z serwisem Wapster.
    Co miesiąc otrzymuję od Wapstera zestawienie, które po podpisaniu przeze
    mnie, staje się rachunkiem.
    Zaznaczę, iż do dnia dzisiejszego nie odesłalem żadnego rachunku, a co
    za tym idzie, nie otrzymałem żadnego wynagrodzenia z tytułu umowy dzierżawy.
    W jaki sposób mam rozliczac się z US? Wiem, że muszę złożyć formularz
    NIP-3, ale co dalej? Co ile i jakie PIT'y muszę wysyłać? W jaki sposób
    regulować podatek względem US (czy może odbywac się to z mojego prywatnego
    rachunku w banku)?

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik