  • 1. Data: 2002-10-04 17:41:10
    Temat: kto powinien opłacacić koszty pierwszego badania okresowego pracownika ?
    Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl>

    Pracownik czy pracodawca

    Jeżeli pracownik to na podstawie jakiego przepisu ?

    --
    pozdrawiam

    Dariusz Smus
    s...@i...pl

  • 2. Data: 2002-10-04 18:07:05
    Od: "Kasia Bielak" <k...@w...pl>

    zdaje się, że pracodawca opłaca, i to wszystkie badania, nie tylko pierwsze

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-10-04 18:15:47
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > zdaje się, że pracodawca opłaca, i to wszystkie badania, nie tylko
    pierwsze

    Hehe - tylko jesli bedziesz sie przy tym upieral - mowie do autora pytania,
    to pewnie nie bedziesz mial juz potrzeby badania tego wykonywac :)

    Jak tylko zapragniesz... >>> http://link.interia.pl/f165c

  • 4. Data: 2002-10-04 20:06:53
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Oct 2002, Dariusz Smus wrote:

    >+ Pracownik czy pracodawca
    >+
    >+ Jeżeli pracownik to na podstawie jakiego przepisu ?

    *Zdaje mi się* że pracodawca musi opłacić tylko badania
    "ogólne", ale specjalistycznych (np. na prawo jazdy)
    już nie. Mogę się mylić, ale w ramach rekompensaty
    ty jesteś nieściły :) (nie piszesz *jakie* badania)

    Pozdrowienia, Gotfryd