  • 1. Data: 2002-04-25 09:36:01
    Temat: co odliczac w GD - gdzie?
    Od: s...@b...net (.:silver)

    Nie moge znalezc (zle szukam?) listy, bądź wskazówek, co można
    odliczać przy prowadzeniu wlasnej DG...
    Chodzi mi w szególności o rzeczy typu prad, woda i inne, jezeli firma
    znajduje sie w domu. I czy w tej sytuacji np. koszt 1kWh energii
    elektr. pozostaje ta sama, czy sie zmienia?

    Dziekuje!

    A.

  • 2. Data: 2002-04-25 10:20:32
    Temat: Re: co odliczac w GD - gdzie?
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-04-25 11:36, Użytkownik .:silver napisał:
    > Nie moge znalezc (zle szukam?) listy, bšd? wskazówek, co można odliczać
    > przy prowadzeniu wlasnej DG... Chodzi mi w szególno?ci o rzeczy
    > typu prad, woda i inne, jezeli firma znajduje sie w domu. I czy w
    > tej sytuacji np. koszt 1kWh energii elektr. pozostaje ta sama,
    > czy sie zmienia?

    Mówiąc o odliczeniu masz zapewne na myśli koszty uzyskania przychodu?
    (tzw. KUP)
    Nie znajdziesz takiej listy.
    Nie ma listy kosztów stanowiących KUP. Jest w ustawie o podatku
    dochodowym od osób fizycznych ogólna definicja - że wszystko co służy
    uzyskaniu przychodu lub jest z nim związane. Jest też katalog kosztów
    nie stanowiących KUP.
    O reszcie musisz decydować sam.
    Musisz zdecydować np. jaka część powierzchni mieszkania jest
    używana w działalności gopodarczej, i czy w ogóle jest.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl