  • 1. Data: 2004-10-05 08:29:11
    Temat: WŁAŚCIWOŚC URZĘDÓW SKARBOWYCH
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy ktos może mi poradzić gdzie w Necie znajdę np. do jakiego urzędu należy
    ulica Ogińskiego w Gdańsku. Chodzi mi o taką baże danych która będzie
    przyporządkowywać urząd wg miejsca zamieszkania.

    Adam

  • 2. Data: 2004-10-05 08:45:09
    Temat: Re: WŁAŚCIWOŚC URZĘDÓW SKARBOWYCH
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > ulica Ogińskiego w Gdańsku. Chodzi mi o taką baże danych która będzie
    > przyporządkowywać urząd wg miejsca zamieszkania.

    Dzięki już sobie znalazłem

    Adam

  • 3. Data: 2004-10-05 08:49:10
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Adamski napisał:

    > Dzięki już sobie znalazłem

    To jeszcze jak informujesz , że znalazłeś zapodaj linka , co by
    następny szukający, znalazł to jeszcze łatwiej i nie zadawał pytania
    przed pogooglowaniem :P

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 4. Data: 2004-10-05 09:36:24
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > To jeszcze jak informujesz , że znalazłeś zapodaj linka , co by
    > następny szukający, znalazł to jeszcze łatwiej i nie zadawał pytania
    > przed pogooglowaniem :P

    Potrzebowałem województwo Pomorskie. Izba skarbowa ma tam fajną stronę z
    podziałem na ulice Gdańska i Gdyni.
    Jeżeli chodzi o szukanie gminami to korzystam ze strony www.bazy.hoga.pl

    Adam