  • 1. Data: 2006-01-05 10:01:00
    Temat: Wazne terminy
    Od: "Monika" <r...@b...pl>

    Do kiedy jako pracodawca powinnam wystawic PIT-8B dla Pracoeników. Wiem ze
    oryginał wysyłam do Urzedu skarbowego Praconika kopie daje pracownikow aby mogl
    sie rozliczyc
    Czy cos jeszcze pwoinnam wiedziec

    Pozdrawiam Aga

  • 2. Data: 2006-01-05 15:12:58
    Temat: Re: Wazne terminy
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Monika" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oryginał wysyłam do Urzedu skarbowego Praconika kopie daje pracownikow aby

    Nie ma już PIT 8-B , a jest PIT-11/8B na którym pisze kiedy wystawia się.
    Dobrze zrobić w 3 egzemplarzach:
    !. US
    2. Pracownik
    3. Zachować w aktach

  • 3. Data: 2006-01-06 09:14:29
    Od: "Aga" <r...@b...pl>

> [...]
    > mogl

    > Nie ma już PIT 8-B , a jest PIT-11/8B na którym pisze kiedy wystawia się.

    To jeszcze do kiedy mam dostraczyc jako Pracodawca ten druk do US i Pracownika

    Dzikuje Monika

  • 4. Data: 2006-01-07 08:37:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jan 2006, Aga wrote:

    > To jeszcze do kiedy mam dostraczyc jako Pracodawca ten druk do US i Pracownika

    1. składam podanie o nożyczki. Tnij cytaty :)
    2. A weźże aktualny druk:
    http://www.mofnet.gov.pl/_files_/podatki/formularze_
    podatkowe/pit_2006/pit_11_8b.pdf

    ...i PRZECZYTAJ co jest w nagłówku... tam jest takie zgrabnie oramkowane
    pole opisane "terminy doręczenia"!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)