  • 1. Data: 2006-02-02 09:53:24
    Temat: Wieczyste użytkowanie - opłaty (Gdańsk)
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    Witam,
    Przymierzam sę do zakupu mieszkania u developera (PB Górski) na Przymorzu.
    Niepokoi mnie jednak fakt, że działka jest własnością UM i została oddana w
    użytkowanie wieczyste (pozostało 20 lat z kawałkiem).
    Czy ktoś z Grupowiczów ma doświadczenie w tej materii? Jakie mogą być w
    przybliżeniu koszty takiego użytkowania (wiem że to zależy od lokalizacji,
    udziału we własności itp, ale chodzi o przybliżoną kwotę 50-500-1500 zł/rok
    ???).
    Jaka jest polityka UM w tej kwestii? Częste/duże podwyżki? Będę wdzięczna za
    wszelkie opinie.

    Pozdrawiam,
    Alicja

  • 2. Data: 2006-02-02 18:33:14
    Temat: Re: Wieczyste użytkowanie - opłaty (Gdańsk)
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AlterEgo" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Przymierzam sę do zakupu mieszkania u developera (PB Górski) na Przymorzu.
    > Niepokoi mnie jednak fakt, że działka jest własnością UM i została oddana

    Mam własnościowe mieszkanie w kamienicy w Krakowie.też wieczyste uzytkowanie
    grunt jest gminy płacę 17,50zł rocznie
    TMK

  • 3. Data: 2006-02-03 14:32:39
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl>

    > Mam własnościowe mieszkanie w kamienicy w Krakowie.też wieczyste
    > uzytkowanie
    > grunt jest gminy płacę 17,50zł rocznie
    > TMK
    Dzięki za info :-)