    From: "camokiller" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wielokrotne Cło + VAT
    Date: Sun, 21 Apr 2002 22:09:46 +0200

    Mam takie pytanie, być może już kiedyś ta kwestia na grupie była
    poruszana, ale ... :)))

    Otóż załóżmy że w Polsce jest jakaś fabryka, produkująca podzespoły do
    samochodów, a konkretniej różne tapicerki itp.

    Wszystkie materiały do produkcji (skóry, kleje, skaje gąbki itp) są
    sprowadzane z Niemczech. Gotowe podzespoły wyprodukowane z tych
    półproduktów, są exportowane również do Niemczech.

    Moje pytanie jest takie, czy sprowadzając półprodukty do Polski będzie
    naliczone od tego jakieś Cło. Czy Cło tym razem przez Niemców zostanie
    naliczone przy w wozie do nich gotowych podzespołów ?

    Czy w takim przypadku trzeba płacić jakiś VAT, w końcu te podzespoły w
    Polsce nie są sprzedawane tylko w Niemczech.

    Gdzie można znaleźć jakieś regulacje na ten temat ?

    Kamil
    c...@h...pl