  • 1. Data: 2006-02-07 00:08:25
    Temat: Winny? Niewinny?
    Od: metti <m...@b...pl>

    Złożyłem w sklepie zestawy komputerowe, które wyliczono mi na
    kwotę 13700zł. Obliczyłem to wszystko przy kasie i wyszło mi że
    płacę o 300zł więcej niż powinienem. Pomyłkę poprawiono i
    zapłaciłem 13400zł. Taka też kwota figuruje na fakturze.

    Po miesiącu przyszedł do mnie list, w którym sklep prosi mnie o
    uiszczenie 300zł z powodu pomyłki zaistniałej podczas zakupu.
    Sugerują w nim, że kasjer został wprowadzony w błąd.

    Czy kwota wpisana na fakturze jest w tym przypadku wiążąca? Czy
    muszę im coś zwracać? Abstrahując od rzeczywistej kwoty - chodzi
    mi bardziej o to, czy po wystawieniu faktury sklep ma jeszcze
    prawo wymagać ode mnie zwrotu należących im się rzekomo pieniędzy.

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 2. Data: 2006-02-07 08:12:37
    Temat: Re: Winny? Niewinny?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

> [...]
    > mi bardziej o to, czy po wystawieniu faktury sklep ma jeszcze
    > prawo wymagać ode mnie zwrotu należących im się rzekomo pieniędzy.

    A co to ma wspólnego z podatkami?

  • 3. Data: 2006-02-07 10:17:02
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a jureq wklepał/a:

    > A co to ma wspólnego z podatkami?

    Mniej więcej tyle co 70% postów na tej grupie. Spadam na grupę prawo.