  • 1. Data: 2002-07-10 12:45:59
    Temat: Wisława Szymborska
    Od: "klon Boukuna" <k...@h...com>

    Drodzy Panstwo,

    Zwracam sie do Panstwa z goraca prosba o pomoc.

    Mianowicie kilka miesiecy temu spotkalem sie z informacja przeslana mi droga
    internetowa (nie pamietam czy byl to e-mail czy tez znalazlem to na jakiejs
    stronie web-site). Informacja dotyczyla noblistki Pani Wislawy Szymborskiej.
    Tresc m.in. zawierala informacje o tym, ze Pani Szymborska byla jedna z
    osob, ktora podpisala wniosek o przyspieszenie wykonania wyroku smierci na
    falszywie oskarzonych i skazanych ksiezach z Archidiecezji Krakowskiej.
    Wniosek ten zreszta zostal podpisany przez kilku innych ludzi z krakowskiego
    srodowiska literackiego. Na szczescie wyroku nie wykonano; Stalin zmarl i
    sprawy nagle przybraly nieco inny obrot.

    Nie zachowalem tamtej informacji; trudno jest bowiem zachowywac wszystko co
    dzisiaj mozna spotkac interesujacego na internecie.

    Bardzo mi zalezy na zrodle tej informacji; niektorzy bowiem adwersarze,
    goracy zwolennicy Pani Szymborskiej zarzucaja mi "rozsiewanie falszywych
    informacji". Bylbym bardzo wdzieczny gdyby Panstwo mogli mi pomoc w
    odnalezieniu zrodla w tym temacie.

    Lacze pozdrowienia z Kanady.

    Jan Kulach
    Chcesz dostac papryczke? Red Hot Chili Peppers: "By The Way"
    >>> http://link.interia.pl/f160b