  • 1. Data: 2005-05-20 08:01:36
    Temat: Wlasciciel nie chce mnie zameldowac - skladac NIP-3?
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    Zameldowanie na pobyt staly mam w miescie A i dotychczas podlegalem pod US
    A. Teraz wynajmuje mieszkanie w miescie B i planuje tu staly pobyt. Niestety
    wlasciciel mieszkania nie chce mnie tu zameldowac, nawet tymczasowo. Sam nie
    moge, bo juz wycofali taka mozliwosc. Takze mieszkam jedynie na podstawie
    umowy najmu lokalu. Czy wobec tego rejestrowac sie w US w miescie B, czy
    nadal zalatwiac wszystkie z sprawy z US A ???

  • 2. Data: 2005-05-20 08:06:42
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tadeusz napisał(a):
> [...]
    nie
    > moge, bo juz wycofali taka mozliwosc. Takze mieszkam jedynie na podstawie
    z tego co wiem to jest na to paragraf ze musi Cie zameldowac
    > Czy wobec tego rejestrowac sie w US w miescie B, czy
    > nadal zalatwiac wszystkie z sprawy z US A ???
    pit sklada sie tam gdzie jestes zameldowany (stale lub czasowo)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-05-20 08:11:50
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > umowy najmu lokalu. Czy wobec tego rejestrowac sie w US w miescie B, czy
    > nadal zalatwiac wszystkie z sprawy z US A ???

    Nie musisz miec meldunku. Jak bedziesz sie rozliczal to skladasz NIP-3 w
    ktorym wskazujesz gdzie mieszkales 31 grudnia poprzedniego roku.
    Rozliczasz się w tym urzędzie skarbowym, pod ktory podlegał ten adres.
    Urzad w ogole nie sprawdza meldunkow bo i po co. Kase dostal ...

  • 4. Data: 2005-05-20 08:13:28
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    > pit sklada sie tam gdzie jestes zameldowany (stale lub czasowo)

    No wlasnie w archiwum grupy wiele osob pisalo, ze dla US adres zameldowania
    ma drugorzedne znaczenie, a najwazniejsze jest to, gdzie fizycznie mieszkam.

  • 5. Data: 2005-05-20 08:14:03
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > Rozliczasz się w tym urzędzie skarbowym, pod ktory podlegał ten adres.
    > Urzad w ogole nie sprawdza meldunkow bo i po co. Kase dostal ...

    OK, dzieki!

  • 6. Data: 2005-05-20 08:24:20
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > pit sklada sie tam gdzie jestes zameldowany (stale lub czasowo)

    Nie !

  • 7. Data: 2005-05-20 08:26:14
    Od: "Młody" <s...@t...no-spam.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    Niestety wlasciciel mieszkania nie chce mnie tu zameldowac, nawet
    tymczasowo. Sam nie
    > moge, bo juz wycofali taka mozliwosc.

    i bardzo dobrze,że Cie nie melduje, wiesz jaki problem by na siebie wziął???

  • 8. Data: 2005-05-20 08:31:27
    Od: "Tadeusz" <t...@n...onet.pl>

    > i bardzo dobrze,że Cie nie melduje, wiesz jaki problem by na siebie
    > wziął???

    O ile znam aktualne przepisy do żaden!

  • 9. Data: 2005-05-20 09:02:29
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Nie !

    hmm... nie jestem ekspertem. ale jak sie dowiadywalem w US to pani
    powiedziala ze pit sie sklada do US wlasciwego dla miejsca zameldowania
    (stalego lub czasowego)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 10. Data: 2005-05-20 09:12:26
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > hmm... nie jestem ekspertem. ale jak sie dowiadywalem w US to pani
    > powiedziala ze pit sie sklada do US wlasciwego dla miejsca zameldowania
    > (stalego lub czasowego)

    Jestes pewien ze uzyła słowa "zameldowania" ? Mogla uzyc "zamieszkania",
    a to wieeelka roznica.