  • Data: 2005-10-06 16:07:15
    Temat: Własna firma po godzinach pracy.
    Od: "Kaczor" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialbym sprzedawac towary poprzez internet i w ten sposób dorobic sobie do
    pensji. Pracuje na pełen etat wiec mam oplacony ZUS. Co musze zrobic by moc
    prowadzic jakas dzialalnosc po godzinach pracy ( sprzedarz na allegro lub
    wlasny sklep internetowy) Wiem ze musze to zarajestrowac i odprowadzac
    podatki. Tylko pytanie jak co mam zartejestrowac i jak wysokie sa podatki
    ktore musze zaplacic miesiecznie.