    From: "Bati" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Własność nieruchomości
    Date: Mon, 20 Jun 2005 00:34:17 +0200

    40 lat temu moja babcia sprzedała działkę w środku której była wytyczona
    droga (pod innym nr w ewidencji), ostatnio przyszła decyzja wojewody
    odmawiająca stwierdzenia, że gmina jest właścicielem drogi, no więc chyba
    moja babcia jest nadal właścicielem drogi (faktycznie jak sobie przypomina
    nigdy nie załatwiono tej sprawy) ma ktoś pomysł czy można pociągnąć kaske od
    gminy, działka jest po Warszawą w niezłym miejscu więc troszkę by
    kosztowała.