  • 1. Data: 2005-06-19 22:34:17
    Temat: Własność nieruchomości
    Od: "Bati" <b...@p...onet.pl>

    40 lat temu moja babcia sprzedała działkę w środku której była wytyczona
    droga (pod innym nr w ewidencji), ostatnio przyszła decyzja wojewody
    odmawiająca stwierdzenia, że gmina jest właścicielem drogi, no więc chyba
    moja babcia jest nadal właścicielem drogi (faktycznie jak sobie przypomina
    nigdy nie załatwiono tej sprawy) ma ktoś pomysł czy można pociągnąć kaske od
    gminy, działka jest po Warszawą w niezłym miejscu więc troszkę by
    kosztowała.

  • 2. Data: 2005-06-20 13:40:46
    Temat: Re: Własność nieruchomości
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Bati" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    od
    > gminy, działka jest po Warszawą w niezłym miejscu więc troszkę by

    Postawić szlabanik?
    ;-)

    Łukasz

  • 3. Data: 2005-06-20 20:41:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Jun 2005, Bati wrote:

    >+ nigdy nie załatwiono tej sprawy) ma ktoś pomysł czy można pociągnąć kaske

    No czekaj.
    Ale taka "kaska" nie będzie się nazywała "podatek" ;) !
    Sugeruję grupę .prawo (a nie .prawo.podatki !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-06-22 12:16:39
    Od: "TP" <y...@e...pl>

    > No czekaj.
    > Ale taka "kaska" nie będzie się nazywała "podatek" ;) !
    > Sugeruję grupę .prawo (a nie .prawo.podatki !)

    a biorac pod uwage podatki - czy za te grunty byly placone
    podatki przez caly ten czas? ... bo jesli nie to 'ktos' inny
    chyba moze pociagnac niezla kaske ;)