  • 1. Data: 2003-11-21 19:10:35
    Temat: Wspólne opodatkowanie
    Od: "PeTe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy mogę skorzystać ze wspólnego opodatkowania z żoną jeśli ja jestem
    zameldowany w innym miejscu (i należę do innego US) a żona z dzieckiem w
    innym miejscu ?

    Jeśl tak to gdzie jest właściwyw US do złożenia zeznania ?

    PeTe

  • 3. Data: 2003-11-21 19:24:05
    Temat: Re: Wspólne opodatkowanie
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "PeTe" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innym miejscu ?
    >
    > Jeśl tak to gdzie jest właściwyw US do złożenia zeznania ?

    Jeśli zawarliście związek małżeński przed 01.01.2003, a macie różne adresy,
    to wybieracie sobie urząd skarbowy, a jedno z was zawiadamia swój, że
    rozliczyło się w urzędzie małżonka, podając oczywiście dokładne jego dane

    Pozdrawiam
    sia_ka

  • 2. Data: 2003-11-21 19:24:05
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

  • 4. Data: 2003-11-25 06:31:27
    Od: "Aga" <g...@x...wp.pl>

    Jeśli zawarliście związek małżeński przed 01.01.2003, a macie różne adresy,

    A jeśli po 01.01.2003r.?
    Aga

  • 5. Data: 2003-11-25 07:16:49
    Od: Tomek <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-25 07:31, Użytkownik Aga napisał:
    > A jeśli po 01.01.2003r.?

    To nici ze wspólnego opodatkowania w 2003 roku.
    Tomek