  • 1. Data: 2003-11-21 13:53:22
    Temat: Założenie działalności gospodarczej (jeszcze raz...)
    Od: "Icon" <p...@i...pl>

    Raz już pisałem ale nikt mi nie odpisał wiec ponawiam prośbe :-)
    Planuje otworzyć galerie/sklep która to bedzie "produkować" również na
    indywidualne zamówienie.

    Jest nas 2.
    Jeden w trakcie zaocznych drugi swieżo upieczony magister.
    Jak by wygladały opłaty typu ZUs itd
    w przypadku
    1.firma na osobę uczącą się
    2.Firma na absolwenta
    3.Spółka...
    Co byście polecili???

    Jak wogóle się do tego zabrać???
    I najwazniejsze jaką forme działalności wybrać :-)))
    To chyba tyle
    Z góry dziekuje za wyczerpujące odpowiedzi

    pozdrawiam

    Paweł

  • 2. Data: 2003-12-05 19:26:08
    Od: lidpiotr<l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Paweł
    >

    > Doradzam wybrać się do swojego urzędu pracy - oni mają ciekawe
    dofinansowania dla absolwentów podejmujących własną działalność
    gospodarczą.
    Jeśli idzie o ZUS to w tej chwili nie mogę nic doradzić, ponieważ
    ostatnio nieco się pozmieniało w przepisach, a ponieważ nie miałam
    takiego przypadku, nie studiowałam tych zmian.
    Jeśli Pana znajdę jeszcze na tej stronie w przyszłym tygodniu lub na
    mojej skrzynce pocztowej to odpowiem.
    Pozdrawiam
    Lidia

    -> http://usenet.pomocprawna.info