  • 1. Data: 2003-11-21 17:42:08
    Temat: ulga odsetkowa a kupno na wspolwlasnosc
    Od: "miku" <m...@i...pl>

    Czy kupujac na wspolwlasnosc z moimi rodzicami nowo wybudowane
    mieszkanie(zachowany termin 3 lat) w udziale 2/3 rodzice, 1/3 ja. moge
    odliczyc w ramach ulgi odsetkowej , odsetki od kredytu na pokrycie mojej
    czesci?
    wazne jest to dla mnie gdyz prowadze d.g. i jedno co mnie bedzie ewentualnie
    trzymac mnie przy starym sposobie placenia podatkow a nie 19% hausnera to
    wlasnie sposobnosc odliczenia odsetek.