  • 1. Data: 2003-11-21 14:10:28
    Temat: parking spoleczny
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    witam,

    czy parking spoleczny musi wystawic jakis rachunek? czy moze odmowic?
    bo wmawiaja mi ze moga tylko KP wystawic, ale przeciez KP zwlaszcza przy
    pelnej ksiegowosci nie jest dokumentem kosztowym!

    pozdrawiam, vladi

    --
    KTOS MUSI ODEJSC !!!

  • 2. Data: 2003-11-21 14:12:39
    Temat: Re: parking spoleczny
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-21 15:10, vladi wrote:
> [...]
    > bo wmawiaja mi ze moga tylko KP wystawic, ale przeciez KP zwlaszcza przy
    > pelnej ksiegowosci nie jest dokumentem kosztowym!

    Co to jest parking społeczny? Ma osobowość prawną?
    Jak ten PS wyPIToli się z tego KP?

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2003-11-21 14:14:59
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Co to jest parking społeczny? Ma osobowość prawną?
    > Jak ten PS wyPIToli się z tego KP?

    ma jakis numer wpisu 234/98 wiec chyba jest wpisany
    nie ma rhb, krs czy regonu nawet

    vladi

  • 4. Data: 2003-11-21 14:21:15
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-21 15:14, vladi wrote:

    > ma jakis numer wpisu 234/98 wiec chyba jest wpisany
    > nie ma rhb, krs czy regonu nawet

    Może właścicielem gruntu jest spółdzielnia mieszkaniowa i to ona jest
    potencjalnym wystawca rachunku?

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2003-11-21 14:25:18
    Od: "vladi" <x...@i...pl>

    > Może właścicielem gruntu jest spółdzielnia mieszkaniowa i to ona jest
    > potencjalnym wystawca rachunku?

    wlascicielem gruntu jest spoldzielnia i to ona powinna wystawic rachunek?
    dziwne bo wplaty ida gotowka lub na konto osoby zarzadzajacej

    vladi

  • 6. Data: 2003-11-21 14:30:59
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-21 15:25, vladi wrote:

    > wlascicielem gruntu jest spoldzielnia i to ona powinna wystawic rachunek?
    > dziwne bo wplaty ida gotowka lub na konto osoby zarzadzajacej

    Jak z parkingami przy zabudowaniach mieszkalnych to nie wiem - przy
    hotelach, w mieście, etc. wystawienie rachunku nie jest problemem -
    chociaz zwykle robi sie to ręcznie.

    Pzdr: Catbert