  • 1. Data: 2004-03-01 12:19:23
    Temat: Wspólne opodatkowanie
    Od: "-Alamo-" <grzegorz2000@nospam_wp.pl>

    Witajcie,
    słyszałem dwie sprzeczne opinie, więc proszę o konsultację:
    Czy za rok 2004 będzie można rozliczać się wspólnie z żoną czy nie??
    Pozdrawiam
    -Alamo-

  • 2. Data: 2004-03-01 13:13:29
    Temat: Re: Wspólne opodatkowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Mar 2004, -Alamo- wrote:

    >+ Witajcie,
    >+ słyszałem dwie sprzeczne opinie, więc proszę o konsultację:
    >+ Czy za rok 2004 będzie można rozliczać się wspólnie z żoną czy nie??

    To zależy Z CZEGO (z jakich dochodów). Sądzisz że mamy wróżki
    na usługach ? - nie, nie korzystamy.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-03-01 14:00:03
    Od: "-Alamo-" <grzegorz2000@nospam_wp.pl>

    > To zależy Z CZEGO (z jakich dochodów). Sądzisz że mamy wróżki
    > na usługach ? - nie, nie korzystamy.

    Sorry za niedomówienie.
    Chodzi o dochody ze stosunku... pracy oczywiście.
    Zero działalności gospodarczej.
    Czy jeszcze bardziej szczegółowo ??

    Pozdrawiam
    -A-