  • 1. Data: 2004-03-01 11:41:32
    Temat: sprzedaż mieszkania - podatek
    Od: " darek" <d...@N...gazeta.pl>

    Kupiłem 7 lat temu mieszkanie na rynku wtórnym czy przy sprzedaży muszę
    zapłacić jakiś podatek ??? ile %?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-01 15:15:45
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania - podatek
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik " darek" <d...@N...gazeta.pl> napisał
    > Kupiłem 7 lat temu mieszkanie na rynku wtórnym czy przy sprzedaży muszę
    > zapłacić jakiś podatek ??? ile %?

    podatek od czynności cywilnoprawnych, jest solidarny i to wszystko...dochodowego
    niet

  • 3. Data: 2004-03-01 19:11:08
    Od: "Monse1" <monse1@(nospam)poczta.onet.pl>

    Jeżeli mieszkanie posiadasz dłużej niż 5 lat to nie płacisz żadnego podatku,
    no chyba że na spółkę podatek od czynności cywilno prawnych, ale też nie
    koniecznie

  • 4. Data: 2004-03-01 20:21:22
    Od: pekina<p...@o...pl>

    Widzę,że znasz się na rzeczy. Powiedz mi. Mam mieszkanie -
    spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu od 6 lat. Chcę go sprzedać
    za 40.000 zł. . Czy wartośc ze sprzedaży mieszkania wynikająca z
    umowy /ww.40 tys.zł/ będzie moim przychodem w 2004 r. i będę
    musiała go doliczyć do PIT-u w rozliczeniu za 2004 r i zapłacić podatek
    dochodowy min. 30 % lub więcej.Jeśli nie to jakie opłaty poniosę - u
    notariusza ? w Urzędzie Skarbowym? - bardzo proszę odpowiedz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-03-02 11:55:37
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    pekina wrote:

> [...]
    > dochodowy min. 30 % lub więcej.Jeśli nie to jakie opłaty poniosę - u
    > notariusza ? w Urzędzie Skarbowym? - bardzo proszę odpowiedz

    Jak pisalem wczesniej..

    Dokladnie policzy notariusz.

    Boguslaw