  • 1. Data: 2005-02-08 17:52:34
    Temat: Wspólne opodatkowanie a ryczałt
    Od: "Agnieszka" <a...@p...fm>

    Prowadzę działalność gospodarczą opodatkowaną w formie
    ryczałtu oprócz tego osiągam dochody z tytułu umowy o pracę.
    ryczałt rozliczyłam na Pit - 28.
    W 200 4 r rozwiodłam się i jestem osobą samotnie wychowującą dziecko
    czy dochody z tytułu umowy o pracę mogę rozliczyć łącznie z dzieckiem czyli
    zastosować wspólne opodatkowanie.

    pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2005-02-08 20:19:31
    Temat: Re: Wspólne opodatkowanie a ryczałt
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Feb 2005, Agnieszka wrote:

> [...]
    >+ czy dochody z tytułu umowy o pracę mogę rozliczyć łącznie z dzieckiem czyli

    IMHO:
    ++++
    8. Sposób opodatkowania, o którym mowa w ust. 2 i 4, nie ma zastosowania
    w sytuacji, gdy chociażby do jednego z małżonków, osoby samotnie
    wychowującej dzieci lub do jej dziecka mają zastosowanie przepisy art. 30c
    lub ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym.
    ----

    ...wychodzi że nie.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd