  • 1. Data: 2002-02-07 17:59:01
    Temat: Wspólne rozliczenie z żoną
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Dowiedziałem się w tym roku że prowadząc DG na KP i mając cały rok
    zawieszoną DG (0 przychodu z KP) mogę rozliczyć się z żoną na jednym PIT-37
    (żona pracuje na etacie - nie prowadzi DG)
    :))
    Ale w poprzednim roku również nie miałem żadnego przychodu z DG, jedynie
    jakiś przychód z ZUS (chorobowe), czy w takim przypadku mógłbym również
    rozliczyć się razem z małżonką i czy ewentualnie mógłbym obecnie złożyć
    taką korektę za zeznianie z 2001.

    Pytanie poza konkursem: jak długo można składać korekty zeznań rocznych???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin