    From: m...@l...com.pl (Marcin Kadziolka)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Współpraca w DG a PIT
    Date: 3 Sep 2002 23:01:27 GMT

    Witam!

    Mam taką sytuację. Indywidualna działalność gosp. jest zarejestrowana na
    żonę. Niedawno dopisaliśmy też mnie jako osobę współpracującą, nie jest to
    więć żadna forma spółki. Podatek dochodowy płacimy "z działalności" składając
    PIT-5, ale co w takim razie z moim PITem?

    Czy jeśli nie mam innych dochodów to nie muszę składać żadnego miesięcznego
    zeznania? A co z rozliczeniem rocznym? Żadnych dochodów?

    Proszę o jakieś komentarze.

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...