  • 1. Data: 2002-09-03 23:01:27
    Temat: Współpraca w DG a PIT
    Od: m...@l...com.pl (Marcin Kadziolka)

    Witam!

    Mam taką sytuację. Indywidualna działalność gosp. jest zarejestrowana na
    żonę. Niedawno dopisaliśmy też mnie jako osobę współpracującą, nie jest to
    więć żadna forma spółki. Podatek dochodowy płacimy "z działalności" składając
    PIT-5, ale co w takim razie z moim PITem?

    Czy jeśli nie mam innych dochodów to nie muszę składać żadnego miesięcznego
    zeznania? A co z rozliczeniem rocznym? Żadnych dochodów?

    Proszę o jakieś komentarze.

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...

  • 2. Data: 2002-09-07 22:52:14
    Temat: Re: Współpraca w DG a PIT
    Od: c...@r...com (ChrisS)

> [...]
    > więć żadna forma spółki. Podatek dochodowy płacimy "z działalności"
    składając
    > PIT-5, ale co w takim razie z moim PITem?

    Nie składasz.

    > Czy jeśli nie mam innych dochodów to nie muszę składać żadnego
    miesięcznego
    > zeznania?

    Dokładnie.

    >A co z rozliczeniem rocznym? Żadnych dochodów?

    I wspólne rozliczenie (chyba, że nie spełniacie warunków ...)

    Pozdrawiam
    ---
    ChrisS
    Krzysztof Sudoł

  • 3. Data: 2002-09-09 07:06:15
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    > Nie składasz.
    > miesięcznego
    > Dokładnie.

    W sumie dobrze.

    > I wspólne rozliczenie (chyba, że nie spełniacie warunków ...)

    Spełniamy. Dzięki za odpowiedź!

    --
    "Linkor" Systemy Informatyczne
    http://www.linkor.com.pl