  • 1. Data: 2004-04-20 21:03:39
    Temat: Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne a PIT-36
    Od: "nijou" <n...@g...SPAMMERBLOCK.pl>

    Hello. Cąg dalszy podatkowej odysei. Pisałem o tym parę dni temu, ale
    jasnej odpowiedzi nie uzyskałem. Pracowałem przez pewien czas w 2003
    roku na umowy o dzieło, płacąc dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne na
    podstawie umowy z NFZ (coś około 180 PLN miesięcznie). Czy mogę
    wszystkie te kwoty (udokumentowane potwierdzenimi wpłaty z poczty) ująć
    w PIT-36 w polu 181? Zrobiłem właśnie tak i wyszło mi że fiskus ma mi
    zwrócić prawie 900 PLN... aż się przestraszyłem! :-)

    dzieki za pomoc > nijou

  • 2. Data: 2004-04-21 10:22:21
    Temat: Re: Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne a PIT-36
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zauważ iż na forum i tak otrzymujesz "odpowiedz bez gwarancji".
    > Po gwarancję idz do doradzcy :), a jak bez gwarancji to sprawdz
    > co w ustawie napisali. IMO jest wyraznie że "zapłacone zgodnie
    > z przepisami" - odpowiedziałes na pytanie czy płaciłes NIEZGODNIE ?
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    No i nie zapomnij o tym ze 7.75 % ...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-21 10:38:39