  • 1. Data: 2009-06-09 20:16:57
    Temat: Przelew podatkowy
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Co należy wpisać w poz.

    11
    Okres (rok, typ okresu, nr okresu)

    w przelewie do US dotyczącym PCC-3?

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 2. Data: 2009-06-09 21:14:21
    Temat: Re: Przelew podatkowy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Telesfor Baudot w <news:h0mgci$3of$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Co należy wpisać w poz.

    > 11
    > Okres (rok, typ okresu, nr okresu)

    > w przelewie do US dotyczącym PCC-3?

    Proszę, nie baw sie w Tristana i przeczytaj rozporządzenie w sprawie wzoru
    formularza wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek organu
    podatkowego

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-06-09 22:17:25
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    'Tom N' wrote:

    > Proszę, nie baw sie w Tristana i przeczytaj rozporządzenie w sprawie wzoru
    > formularza wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek organu
    > podatkowego

    Ależ skąd Ci to przyszło do głowy?

    Przecież wiadomo nie od dzisiaj, że dokumentację czyta się dopiero
    wtedy, kiedy zawiodą wszelkie inne metody pozyskania potrzebnych
    informacji. ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-06-10 07:08:53
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:090609.231421.pspp.259@int.dyndns.org.invalid..
    .

> [...]
    > wzoru
    > formularza wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek

    Jeżeli uważasz, że tam jest odpowiedź to chyba się mylisz.
    Rozporządzenie wyjaśnia jakie cyferki i literki tam się mają pojawić,
    ale odpowiedzi na pytanie "co jest okresem za jaki podatek jest
    należny w przypadku PCC (umowa sprzedaży)?" tam nie stoi.
    Może wynika to z innych przepisów, ale nie jestem specjalistą w
    dziedzinie i przebicie się przez całe polskie prawo podatkowe w celu
    uzyskania odpowiedzi na tak proste pytanie nie jest tego warte. Chyba
    jednak lepiej spytać o to znających się na tym. Nie znających się
    prosi się o wstrzymanie się od udzielanie kretyńskich odpowiedzi.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 5. Data: 2009-06-10 09:02:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Telesfor Baudot w <news:h0nm55$b5s$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

> [...]
    .

    > Jeżeli uważasz, że tam jest odpowiedź to chyba się mylisz.

    Ja nie uważam, ja wiem

    > Rozporządzenie wyjaśnia jakie cyferki i literki tam się mają pojawić,
    > ale odpowiedzi na pytanie "co jest okresem za jaki podatek jest
    > należny w przypadku PCC (umowa sprzedaży)?" tam nie stoi.

    Dziwne...
    <http://static1.money.pl/d/akty_prawne/pdf/DU/2008/2
    36/DU20082361636.pdf>
    (podkreślenie moje)

    Pole musi być wypełnione, z wyjątkiem sytuacji, gdy wpłata dotyczy
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    należności niezwiązanych z okresem rozliczeniowym (np. podatek od spadków i
    darowizn, podatek od czynności cywilnoprawnych).

    > Nie znających się
    > prosi się o wstrzymanie się od udzielanie kretyńskich odpowiedzi.

    Jednak bawisz się w Tristana...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2009-06-10 09:11:09
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:090610.110251.pspp.260@int.dyndns.org.invalid..
    .
> [...]
    > spadków i
    > darowizn, podatek od czynności cywilnoprawnych).

    OK, mea kulpa!
    Skupiłem się na tym co ma być wpisane, a nie na tym co nie ma być.

    Anyway, dziękuje za rozwianie wątpliwości....

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 7. Data: 2009-06-10 09:14:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Telesfor Baudot wrote:
    > OK, mea kulpa!
    > Skupiłem się na tym co ma być wpisane, a nie na tym co nie ma być.

    Nie przejmuj się.

    Izby Skarbowe też się w tym gubią ;-)
    Click --> http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/cache/2032-1664-1703
    63.pdf

    Piotrek

  • 8. Data: 2009-06-10 09:53:12
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotrek w <news:h0ntma$ros$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Nie przejmuj się.

    > Izby Skarbowe też się w tym gubią ;-)
    > Click --> http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/cache/2032-1664-1703
    63.pdf

    Umowa z 15 stycznia 2009 a oni okres podpowiadają jako luty 2009 -- jacyś
    wybitni specjaliści, albo szklaną kulę mają i wiedzą, że umowa została
    wykonana w lutym dopiero ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2009-06-10 10:10:33
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    'Tom N' wrote:
    > Umowa z 15 stycznia 2009 a oni okres podpowiadają jako luty 2009 -- jacyś
    > wybitni specjaliści, albo szklaną kulę mają i wiedzą, że umowa została
    > wykonana w lutym dopiero ;-)

    IMHO to raczej wybitni specjaliści ukierunkowani zwłaszcza na czytanie
    ze zrozumieniem (hint: specyfikacja umowy w miejscu przeznaczonym na
    podpis zleceniodawcy przelewu).

    Piotrek

  • 10. Data: 2009-06-10 13:46:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 09 czerwiec 2009 23:14
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > Proszę, nie baw sie w Tristana

    To, żeś się skurwysynem urodził, nie znaczy, że musisz nim zostać.

    --
    Tristan