    From: Pietia <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wyjaśnienia w US i termin zwrotu
    Date: 25 Apr 2007 15:38:56 -0700

    Witam,

    Już wczoraj ;) byłem w US celem wyjaśnienia pewnej nieścisłości (w
    zeszłym roku ojciec wpisał mi w PITcie inne niż powinien drugie imię -
    skąd mu się to wzięło, nie wiem). Całość sprowadziła się do tego, że
    przemiła pani ściągnęła moje akta, skreśliłem niepoprawne dane,
    wpisałem poprawne, zaparafowałem i wio (chodzi o PIT sprzed roku).

    Zadowolony wróciłem do domu - niedługo będą pieniądze - a jednak...

    Znajomy powiedział mi, że 3 miesiące liczą się od momentu złożenia
    jakichkolwiek wyjaśnień, więc na zwrot podatku mogę sobie jeszcze
    poczekać. Czy to prawda?

    pozdrawiam,
    Piotrek