    From: "szpajchel" <s...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wyjazd na delegacje a podatek
    Date: Wed, 12 Feb 2003 13:59:31 +0100

    Mam takie male pytanie - jak opodatkowane sa delegacje?
    Wsrod moich znajomych krazy plotka, ktorej nikt mi nie udokumentowal stosownym

    ozporzadzeniem, ze my (doktoranci na uczelni) bedziemy placic podatek od calej

    woty delegacji. Co mnie sie wydaje bzdura, bo np jade na caly dzien na badania

    terenowe, place za przejazd (bilet) w obie strony 80 zl, dostaje diete w
    wysokosci 20 zl. Cala kwota, jaka jest mi wyplacana to 100 zl. A teraz sie
    dowiaduje, ze bede placil 20% podatku od tej kwoty - 20 zlotych. Jezeli zas
    bilety beda kosztowaly wiecej, to jeszcze bede musial dolozyc z wlasnej
    kieszeni.
    Dla mnie sensownym jest, ze powinienem zaplacic podatek od ryczaltu - diety,
    czyli 4 zlote.
    No wiec jak to jest? moze jest jakies rozporzadzenie lub ustawa, w ktorej to
    wszystko jest wyjasnione. Bo jak na razie to wyglada na to, ze za te
    przyjemnosc, ze mnie beda gryzly meszki i komary, bede musial placic :-(

    Pozdrawiam,
    szpajchel

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl