  • 1. Data: 2006-11-08 21:22:16
    Temat: Wykup auta po leasingu
    Od: " pikap" <p...@g...pl>

    Kończy mi się umowa leasingu (auto z kratką,pełne odliczenie vatu) zawarta w
    2003r.Firma leasingowa wystawi ostatnią fakturę wykupu samochodu na moją
    firmę.Czy muszę tę fakturę księgować i dalej używać auta w DG ? Czy może być
    to samochód prywatny? Czy w przyszłości przy sprzedaży muszę kupującemu
    wystawić fakturę i zapłacić vat, czy mogę sprzedać pojazd na umowę kupna-
    sprzedaży?

  • 2. Data: 2006-11-09 10:24:46
    Temat: Re: Wykup auta po leasingu
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    pikap napisał(a):
> [...]
    > to samochód prywatny? Czy w przyszłości przy sprzedaży muszę kupującemu
    > wystawić fakturę i zapłacić vat, czy mogę sprzedać pojazd na umowę kupna-

    Myślę, ze Twoja firma moze go sprzedać, ale najpierw ruchomość
    powinna być wprowadzona do ewidencji zgodnie z ustawą o
    rachunkowości.