  • 1. Data: 2006-11-08 18:48:18
    Temat: nip-R
    Od: "alexan" <a...@i...pl>

    w grudniu rozpoczynam dzialalnosci gospodarcza. Obencie jestem na etapie
    wypelnienia VAT-R. Jednak natrafilem na na blok C (C1,C2) co do ktorych nie
    mam zielonego pojecia co mam tam zaznczyc.

    Bede prowadzil dzialalnosc gospodarcza jako osoba fizyczna. Co do rodzaju
    uslugi to jest to reklama i prowadzenie serwisu internetowego.

    Czy ktos moze mi pomoc w tej kwestii?

    Pozdrawiam,
    Kras

  • 2. Data: 2006-11-08 18:54:26
    Temat: Re: nip-R
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 08-11-2006 o 19:48:18 alexan <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Bede prowadzil dzialalnosc gospodarcza jako osoba fizyczna. Co do rodzaju
    > uslugi to jest to reklama i prowadzenie serwisu internetowego.

    Zapewne rezygnujesz ze zwolnienia podmiotowego?
    Jeśli tak to 28.6 zaznaczasz.
    Do tego 36.1 i voila.

    Pamiętaj żeby złożyć przed dniem wykonania pierwszej czynności.
    Jeżeli dopiero rozpoczynasz sprzedaż to mozesz zrezygnować z dowolnym dniem
    ale jeśli miałeś umowy osobiste podpadające pod VAT już to wtedy z
    początkiem kolejnego miesiąca dopiero możesz sie ovatować.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-11-08 22:32:39
    Od: "alexan" <a...@i...pl>

    Witam,

    > Zapewne rezygnujesz ze zwolnienia podmiotowego?

    a co to za zwolenienie?

> [...]

    > ale jeśli miałeś umowy osobiste podpadające pod VAT już to wtedy z
    > początkiem kolejnego miesiąca dopiero możesz sie ovatować.

    ok, wielkie dzieki za informacje i pomoc.

    Pozdrawiam,